بازي آنلاين نبرد خان‌ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازي آنلاين نبرد خان‌ها
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 43
نویسنده : مولوی

بازي آنلاين
نبرد خان‌ها
بازي مبتني بر مرورگر جنگ‌ خان‌ها توسط شركت XS Software توسعه يافته است و اخيرا به نگارش2 نيز رسيده است و به درجه‌اي از پختگي رسيده كه ارزشش را دارد چند ماهي به آن پرداخت. اين بازي در دوران قرون وسطايي مي‌گذرد و چندتايي المان تخيلي نيز به آن اضافه شده است.

در سرور اصلي بازي، انتخاب ميان آلمان‌ها، بلغارها، فرانك‌ها، بيزانتين، بريتان، ليتوانيايي‌ها و عرب‌هاست. هر ملت براي خود نظاميان متفاوتي دارد و بازي با هر نژاد تجربه متفاوتي مي‌طلبد. اين تنوع باعث مي‌شود كه استراتژي بازي بسيار سنگين‌تر شود و اتحادها با دغدغه‌هاي زيادي دست و پنجه نرم‌كنند.

بازي با ايجاد يك دلاور (ثبت‌نام كردن) آغاز مي‌شود و سپس از ميان اين نژادها كه در سرور ايران اين بازي مي‌توان نژاد پارسيان را هم به آن اضافه كرد، آغاز مي‌شود. اين بازي تاكتيكي، در ابتدا به نظر با چند كليك به اتمام مي‌رسد، اما هر چه بيشتر در بازي فرو رويد، دغدغه‌هاي حضور در بازي بيشتر مي‌شود و به تفكر بيشتري احتياج دارد. بخش دلاوري باز اجازه مي‌دهد كه آواتار خود را سفارشي كنيد و قابليت‌ها و توانايي آن را براساس تمايل خود افزايش دهيد. اين باعث مي‌شود ارتش قوي‌تري داشته باشيد و ساده‌تر ارتش دشمن را شكست دهيد، البته بايد حواستان به دلاور دشمن باشد.

جنگ خان‌ها از نظر شبكه اجتماعي نيز خوب عمل كرده است. فهرست دوستان، آمار اتحادها و... باعث مي‌شود بيشتر و بيشتر در مورد رويدادهاي بازي هوشيار باشيد، بخصوص زماني كه اين بازي بر مبناي همكاري چندنفره ساخته شده است. اين قابليت‌هاست كه باعث مي‌شود اين بازي از ملال‌آور بودن خارج شود و به بازي هيجان‌انگيزي كه نمي‌توانيد صبر كنيد تا پويش‌هايتان به اتمام برسند، تبديل مي‌شود. هرچند كه فضاي بازي دوبعدي است، اما طراحي عناصر آن خيلي خوب انجام شده است. نقاشي‌ها مناسب هستند و رابط كاربري ساده و نرم طراحي شده است. صدايي در بازي وجود ندارد، اما مي‌توانيد هر موقع كه خواستيد، بسته‌هاي آن را دريافت و روي سيستم خود نصب كنيد. براي انجام اين بازي به نشاني زير برويد:‌

http://www.khanwars.ir



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: